Dirt Devil Infinity rebel 50 wit, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Infinity rebel 50 wit, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,8

Nanasie 07-02-2015

De stofzuiger doet haar naam eer aan. Vies en duivels slecht! Na elke zuigbeurt moet ze worden schoongemaakt en dan zit je werkelijk onder het stof. Ik heb een keer, volgens de aanwijzingen, de boel schoongespoeld maar daarna kreeg ik hem nog amper in elkaar omdat de pakking niet meer strak was. Ook raakt het tuutje in het bakje elke keer verstopt, al van een paar haren of draadjes, en dan valt er nog amper mee te zuigen. De slang is stug (goedkope kwaliteit) en beweegt slecht mee. Het enige plezier is een hulpstuk, een borstel waar je vloerkleden mooi mee schoonborstelt. Met dit ding kan ik zelfs geen kamerbewoner blij maken dus zet ik hem maar bij de straat. En dan snel een nieuwe stofzuiger kopen. Een duurdere want goedkoop is duurkoop. Dat blijkt maar weer.